Cilembalci Merhaba bebeklerimm ben hamileligimin son haftalarindayim. Herseyim hazir ama bu depenth olayi aklima takildi bugun kilolu biriyim onun icin bulamam diye hic bakmadim bile direk lohusa pedi aldim herkes almis belli ki ama mecburi mj ya ped ayni gorevi gormez mi kanama idrar kacirma icin degil mi sonucta 🤔 benim gibi almayan var mi 😶
1yenianne Cilembalci ben normal ped koydum valla sadece..Depend falan nasıl giycez ki kılot gibi o eyilip kalkamayız dikiş agrısıyla..Tabi sezeryan için söylüyorum normalse doğum bilemem
Merinosunannesii Cilembalci depend almıştım sezaryen oldum doktor dependin çok terkettiğini söyledi dikişlerime iyi gelmeyeceği için hiçbir şekilde kullandırmadı ama gerçekten dediği gibi yani ben eve gelip kullanmıştım 2.ye hamile kalırsam net ped alırım daha rahat
Cgdm34 Cilembalci bu aksam yenı dogum yapan arkadasımla konustım depend dedı ve etrafımdakı herkez onu onerdı acıkcası bende onu alacam 👍
Cilembalci 1yenianne normal mi sezeryan mi belli değil canim benim daha ama bende ped daha kullanisli olur diye dusundum
baby3_ 1yenianne benim gibi düşünen biri çıktı şükür. Herkes depend diyor ama külot gibi nesi rahat anlamadım
Cilembalci Ebuli3454 lastiklerini kesip mi kullandiniz ben adetim çok olurken ilk gun kullaniyodum oncedende hastanede olur mu olmaz mi kararsiz kaldim
ilknurrruzn Depend aldım doğum yapanlar var yakın çevremde önerdiler. Pet kayma yapabiliyormuş ya da sızdırıyormuş vs.
Merinosunannesii ilknurrruzn hiçbir şekilde sızdırma yaşamadım ped kullandım öyle lohusa pedi diye geçenlerden değil kotex ultra gece
Cilembalci ilknurrruzn bende depent de rahat edemem diye dusunuyorum ya birde hamile pedleri baya buyuk genis
O1gencanne Merinosunannesii evet bende ılk sezeryanımda depent taktım aşırı terletıo.zaten ödem atma durumu lohusa durumundan deli gibi terliosun.🥺🙈bez cok zor takması çıkarması.terletmesı cabası zaten.🥺
ilknurrruzn Merinosunannesii Anladım benimde çevremdekiler önerince aldım ama yedek olarak pet koyacağım.
uykusuzbirben Cilembalci geçen seneki sezrynmda depend almıştım ama sadece hastane de kullandım bı iki kere eve gelince normal pede geçmiştim. Ztn hastane veriyo bunun için o kdr para verip almaya gerek yokmuş
CananDuru Cilembalci Lohusa pedi nasil oluyor hic bakmadim ilk gebeligimde depend almistim 74 kiloyla doguma gittim cok rahat olmustu kilot bez gibi aynı yanlardan yırtılıp atılıyor normal pedle asla rahat edemezmisim yine ondan alicam
alonee Cilembalci depend ilk iki gün kullandım sezaryen oldum. Eve geçince normal pede geçtim az az geliyor benim sorun olmuyor
pnrck Sezaryen oldum ve depend kullandım, ilk gün çok işime yaradı yürüdükçe vücudum açıldı zaten o yüzden dependi değiştirmemde sıkıntı olmadı, diğer günler gece pedi kullandım
mommysbrids Cilembalci merhaba ben plansiz sezaryan oldum ilk gun ilk 4 saat ayaga kalkamadiginiz o sürecte altiniza hasta bezi seriyorlar zaten karninizda kum torbasi gibi bi agirlik oluyor tum kanin bosalmasi icin ama ayaga kalktiktan sonrada kanama devam ediyoe zaten bende salaklik yapip lohusa pedi almistim yani bu en uzun en kalinlarindan ama resmen yarim saat demeden bir doldugu icin sık sık tuvalete gitmek zorunda kalıyorsun ee sezaryan dikisi acisi derken her yarim saatte bir ayaga kalk git degis gel tam bir iskenceydi halbuki kizim uyuyor benimde uyuyp dinlenmem lazim ama ne mümkün resmen sizdimi aktimi kesin tasti diyosunuz mecbur gene max 4t dk sonra kalkp degismek zorunda kalıyorsunuz ertesi gun beni taburcu etmediler gazimi çıkaramadığım icin ve esimi direkt eczaneye yollayop depend aldirdim o anki kilomla allahim dedim keske dünde elimde olsaydi O kadar rahat ettimki anlatamam 2-3 saatte bir degistirdim ancak dolmus oluyordu daha guvenli hissettiriyor birde extra kilot giymek zorundada degilsiniz o varken direkt cikart at yenisini giy mis 3 gece kaldim hastanede Eve ciktiktan sonrada kullanmaya devam ettim sadece geceleri takarım yatarken gunduzleri ped kullandim 10 tane vardi icinde zaten bana gayet yeterli geldi Suan yine ilk cantama ekleyecegim sey depend kesinlikle Evet kimisinin daha az kimisinin daha yogun kanamasi oluyor bu da belli olan birsey degil maalesef yani ben adet donemlerimde bilmem hic 3 saatte bir ped degistigimi o kadar az kanamam olurduki yani hijyen acisi olmasa 24 saati 3 pedle geçirirdim ama dogumdan sonra asla oyle olmadi koyun kesseler o kadar kanamazdi… Simdi ne olur yine bilemiyorum o yuzden kesinlikle depend en pahalisi 70 lira suan. Acikcasi bir gece boy uzun orkidte 62 lira falan 24 li paketleri onlarda asagi yukari ayni para yani
Cilembalci mommysbrids ya sen böyle deyince kararsiz kaldim uzun uzun anlatmissin birde canim olmadi esime lohusa pedi olmazsa eczaneden senin gibi aldiririm
umyahsen Cilembalci 4 tane kullanmış olmama rağmen depend diyorum çünkü ilk zaman bnm kanamam adetime göre çok olmuştu ve rahat hareket edemediğim için nasıl oturduysam öyle kalıyordum zor düzelebilşyordum. Üç dört gün sonra normal ped kullandım ben. Ama ilk günler bence depend.
Keyf_endam19 Cilembalci ben sezeryan oldum depend sezeryan yarasının üstündeki banta yapıştı çok perişan etti beni her tuvalete gidişte
Umran__37 Cilembalci bende depend almistim ama hemsire dependi istememisti normal ped istemisti dependi enfeksiyon riski daha cok diye istemedi ve pedde rahat etmistim ☺️
Cilembalci Umran__37 onuda çok duydum rahat diye 2 3 saatte bir değistirdikleri için ve vucuttudan atilan pis kan tenle uzun sure temas halinde olduğu için kullanma diyenlerde oluyor