hanımlar kızım 6 aylık gecen kusma şikayetiyle dr götürdüm karın ultrasonu cekildi sag böbreğinde çok az ufak taş çıktı bide genişleme varmış iyi bir hastane degildi ama şüphe düştü içime iyi bir Dr götürcem ama boyle birsy yasyan oldu mu kendiliğinden düzeldi mi korkulacak birsy yok ama takibe alınması gerekir dedi bebegim premetüre dogdu bide bu gune kadr hiçbir ultrason muanesinde boyle birsyden bahsedilmedi özel hastanede hergün takip altında büyüdü bebegim doktorumuz da okdr ilgili ve bilgiliydi ki asla bahsetmediler boyle birsyden sizce gecer mi kendiliğinden başına gelen oldu mu :(lütfen içimi rahatlatın okdr endişeliyim ki