gzmnur91 Hanımlar hamileliğim çok stresli geçiyor ve aşırı sinirliyim sinir krizi bir kaç kez geçirecek kadar sinirliyim. Bebeğime etkisi kötü olur diye çok korkuyorum ama kendime engel olamıyorum. Benim bu durumumdan dolayı bebeğim doğduğunda kolik mi olur ya da çok ağlayan huysuz bir bebek mi olur.
mysweetbabyy gzmnur91 cok stresli bi gebelik geçirdim oglum dogdu mahvolduk kolik alerjik 3 ay mahvolduk cok etkisi olduğuna inanıyorum
girl_boy_annesi gzmnur91 bende kızıma hamile iken çok yıprandım sonuç 5. Aya kadar gece gündüz ağlayan bir bebek oldu şimdi oğluma hamileyim bu gebeliğim de ruhsal olarak zor geçiyor 😞
Pnrcnr Bende bir kolik annesi olarak söyleyebilirim ki hamileliğim çok stresli geçti malesef. Naçizane tavsiyem bağdaştırmayın. Aksine bebeğinizle konuşun, ona olumlu şeyler anlatın, müzik dinletin. İnşallah yaşamazsınız çok zor 😞