Kızlar merhaba , 5 gün oldu gecikme yaşıyorum . Fakat dün akşam idrar testi yaptım negatif çıktı . Acaba testlerde yanılma şansı olur mu yA ??
Yumurtlama gününe iki gün varmış geçen ay ilişkiye girdiğimizde . Belkide yumurtlama gününde olmadı diye tutmamış da olabilir sanki dimi ? Kafam karışık ya 😞☹️