4 aydır ödem sorunu yaşıyordum ayaklarım 3 numara büyümüştü . Son 1 haftada ödem birden kayboldu sebebini bilmiyorum 28. Haftamdayım ayaklarım eski haline döndü birden . Ekstra hiç bir şey yapmadım sadece hava sıcaklığı düştü onun etkisi mi bilemedim