Zaz24 Biliyorum bu ideal tansiyon ölçümüdür insanlarda. Fakat hamilelikte de böyle midir? Daha düşük olması mı istenir? Benim şu an tam 11/8 veya 12/8 çıkıyor ölçümlerim.
hilalhanim Zaz24 normal ama bu kişiden kişiye değişiyor. Benim hep 9dur ve 12yi gördüğümde çok kötü oluyorum nadir kişiler böyledir.
Seydo54 Benim 8e5 9a6 gelio bas agrisi donmesi hep var ilkindede ayniydi ikinciside ayni gebelikte dusuk benim
benguuusk Zaz24 normal 13,14 olursa sıkıntı ben tansiyon yüzünden sezaryan oldum bebeğimin suyu bitti çok dikkat edin takip edin