elf_06 Selin321 20 gün önce spiral sezeyan doğum oldu çok güzel geçti uyuşukluk geçtiğinde acılar da hafiflemiş oluyo ayağa kalkmakta falan hiç zorlanmadım ben inşallah sizin de güzel geçer 🤗
Selin321 1yenianne evet benim 2. Sezeryanım ilki genel di bu doktorum spinali öneriyor bende de biraz stres yarattı
Kartaaneesiii Çok rahat ve güzel canım hem ağrı sancı çekmiyorsun hemde evladının ilk ağlamasına şahit oluyorsun hemen tentene temas ediyorsun ilk gebeliğimdi ve spinal oldum 50 gün önce
Kartaaneesiii 1yenianne yok su yemek bırakıyoruz doğumdan önce. Mesela benim doğumum için sabah 7 de yatış yapıldı doktorum gece 12 den sonra yiyip içme demişti. 22 Temmuz günü düşünün ve ben zaten çok su içen bir insanım mecburen dayandım tabi heyecandan aklıma bile gelmedi😅