Esramuslu bende varım skolyozlu 👋🏻
Ama ben ameliyat olmuştum 18 yaşımdayken. 22 24 arası platinim var. Ameliyat olmadan önce daha çok ağrılarım vardı. Şuan 37. Haftanın içindeyim ağrılarım daha yeni başladı.
40 dereceye yakındı eğriliğim ameliyat olmamın faydası agrilarimin azalması oldu kesinlikle ve görünüş olarakta değişti.
Bende sezeryan olacağım inşallah, agrilariniz için doktora görünebilirsiniz ama pek bisey yapılır mı bilemiyorum hamileyken.
Bana bazı doktorlar normal doğurabilirsin bazıları zor olur dediler bende kendime güvenemedim açıkçası normal için