Merhaba canım benim ben ikili test yaptırmadım çünkü yanlışlık payı çok yüksek eltimin bebeğine ve tanıdığım bir çok bebeğe down sendromu dediler ama maşallah çocuklar turp gibi, zaten doktor bir anormallik görünce ultrasonda eminim zorla da olsa yaptır diyecektir benim doktorum sordu ikili test yapacak mıyız bende dedim siz bir sıkıntı gördünüz mü yok dedi bende o zaman gerek yok dedim çünkü yanılma payı çok yüksek ve ben bir yanılma İçin hamileliğimi kendime zehir edip bebeğimi üzemem Allah hepimize sağlıklı evlatlar nasip etsin ama eder down sendromu varsa bile aldıracak mıyız kalbini duymuşuz pıt pıt atıp ellerini kollarını görmüşüz kıyabilir misin ? Sağlıcakla kucağına al inşallah, bana soracak olursan testi yaptırıp yanılma payı olduğu zaman canını sıkma. ❤️