Mg-7 Hamileligim zor gectigi icin anneme vermistim kedimi,bebegim 45 gunluk oldu aldim bugun geri .Ben de hayvanlarla buyudum,yavrum da oyle buyusun istiyorum.
Hicbir sey yapmadim ,benim kedim yapmiyor ,daha cok yavru kediler yapiyor bebek el kol kipirdatinca atliyorlar ama ,sizinki de bes yasindaymis yapmaz sanirim,biraz gozlemlemekte fayda var,onun disinda baska yapilacak bir sey de yok,ne kediyi ne bebegi sonsuza kadar bir odada tutamayiz ,alisacaklar birbirine 😌