Merhabalar kızlar nasılsınız?
Mersin Şehir Hastanesinde doğum yapanlarınız; hekim, ebe, hemşire ilgisi, size davranışları hakkında bilgi verebilir misiniz lütfen. Anne-bebek dostu hastaneler uygulaması var ülkemizde bir çok şehirde ve hastanede uygulanıyormuş.(internetten hangi şehir ve hastane old nu öğrenebilirsiniz)
Bu hastanelerde sancı süresince de , doğumda da yanında bir kişi kalabiliyormuş. Bu kişi isterseniz eşiniz isterseniz de annenniz, kardeşiniz, arkadaşınız, yakınınız… istediğiniz takdirde size pilates topu veriliyormuş. Yazılanlar bu şekilde ama doğruluk payı nedir? Bilgisi veya tecrübesi olan arkadaşlarımı yoruma alabilir miyim lütfen