Elifderin34 burda tek tüple hamile kalanları çok okudum cnm. Bu 60 günde ben de çok düşündm acaba zarar gören tüpü alsalar en azından bida aynı yere tutunmaz ve iyileşme sürecim çabk olur hsg çekinmek zorunda kalmam falan die çok düşündm. Allah sağlıkla bebeğni kucağna almayı nasip etsin cnm.