Desasel12 fiyatı biraz yüksek ve içeriğinden ötürü kalıcılık ve kapatıcılar alışkın olunan boyalar gibi değil ancak ben phyto markasını phytocolor ile boyadım. Çok araştırdım hatta içeriğine de baktık. Aveda’nın da boyaları bakılabilir diye öğrendim hatta, o da bakılabilir. ancak nşa kullanılan boyalardan bi süre uzak durmak lazım diyorlar.. bir bakın dilerseniz.