kızlar merhaba ilk gebeliğim 6 haftalık hamileyim midem de o kadar ağrı ve bulantı var ki dayanamıyorum ölecek gibiyim yemek yiyorum kusuyorum sıcak su koydum duşa girdim yürüyüş yaptım asla geçmiyor dün gece 12 de hastaneye gittim sabah 8 e kadar serum yedim hala aynıyım ne yapıcam bilmiyorum hafta sonuna denk geldi kadın doğuma da gözükemiyorum tavsiyesi olan var mı