eylul1809 Kızlar 4+2 yim ve inanılmaz bel ağrım var, özellikle de yürüyünce.. Bu durumu yaşayan varmı
Bellks eylul1809 bel ağrısı bende de vardı canım aynı adet olcak gibiydi hala daha var doktor gebelikle alakası yok dedi ama neden oluyor bilmiyorum
Kedilitazeanne1 eylul1809 benimde vardı ve ben bel fıtığı olduğumu sanip ortopediye gittim 😁🤦 meğer 2 2buçuk aylık felan hamileymişim şaka gibi olaydı 😁😁😁
Sule8924 eylul1809 bende de vardı ilerleyen haftalarda geçiyor canım hamilelik ile alakalı dedi doktorum
_almirasmom Bellks hayır gebelıkle alakalı bel agrısı bebek buyudukce bel sırt agrır benım doktorum normal dedı karın agrısı oldugu zaman kork dedı