Scentburcu Kızlar merhaba 29 haftalık hamileyim, serklajlıyım az önceden beri ilk defa regl ağrısı gibi ağrı çekiyorum belim, ve popo üzeri gibi. Normal mi bu durum ? 😢
Dedimolabilir Scentburcu benimde oyle bu aralar ilkinde yasamadim ama bu sefer sanki regl gibi agriyor ve kramplar batiyor. Yani dr bise demedi her ay adet sancisi olurmus ama bu bayadir sürüyor bende serklaj falanim da yok.
Mucizem_00 Scentburcu bende bel ve kasık olarak onu sormak İcin yazacktm anlık gaz sancısı gibi geliyor gaz ypnca geçer gibi olıyor ama bilemedm aynı haftamız hemen hemen
gbdl2023 Scentburcu 14+2 yim dün aynı sekildeydim doktora göründüm bi sorun yok dedi bende serklayliyim çok korkmuştum doktor öyle diyince rahatladım