Nesoo Kızlar merhaba. 32. Haftadayım. Bacaklarım ellerim ve kollarım çok uyuşuyor. Artık dayanılır gibi değil. Magnezyum soda egzersiz bildiğim öğrendiğim herşeyi denedim. Doktorum normal diyor ama ben artık dayanamıyorum. Vücudumu sinir kaplıyor. Benim gibi olan var mı. Yardım edin lütfen
Askk Nesoo Meraba canm bende 34 haftalk hamileyim benim de ellerim uyuşuyo arada geri geçiyo niye oluyo bende bilmym hiç
Meryemim Nesoo Hamilelikte oluşan sinir sıkışması diye bi rahatsızlık varmış.sizinki de sinir sıkışması olabilir.doktorunuza sorun isterseniz
seydaa32 Nesoo doktor tuzu kes tuzlu hoç yeme dedı. Kedtım ama cok farketmedı. Ellerınle cok ış yapıosan ondan da uyuşuo. Magnezyum ılacı dedı bıde.
Nesoo Hanim78 canım hamilelik öncesi sürekli Demir ilacı içerdim. Ama hamilelikte doktorum hiç vermedi. Kan sonuçlarımın hep normal çıktığını söylüyor. Şuan dayanılmaz bir uyuşma ve sinir içindeyim
Nesoo Meryemim iki doktora gittim normal diyorlar ve vitamin öneriyorlar ama geçmiyor geçmiyor. Delirmek üzereyim kızlar