Benim 25. Haftamda alttan muayenem oldu fakat benim şikayetlerime istinaden doktorum vajinal ultrasona gerek duydu. İlk defa yaptırdım herkes korkutuyordu ama bence normal bir durum. Şuan 27 haftalık hamileyim normal doğum yapmak istiyorum ve çatı muayenesine dairde korkum var. Doktorum ne zaman yapar, yapar mı, nasıl bir muayene çok merak ediyorum. Günler yaklaştıkça korku , stres , merak bir arada. 🥺🙌🏻