Edas Kızlar 17 haftalık gebeyim kasıklarım bu hafta hergün ağrımaya başladı sağlı sollu normal midir ?
efemoms_ Nazli_1708 benimde olutor canım ama benim 13 den sonra başladı akıntı duş alıyorum iyi geliyor sıkma sen yine çok ağrıdığı zaman hafif hafif masaj yapıyorum bastırmadan iyi oluyor
efemoms_ Normal canım seninle haftamız aynı bende kasık ağrısı yaşıyorum doktoruma sordum normal dedi bol bol dinlen su iç içini ferah tut🥰
Safiyenurrr efemoms_ bende 14 haftadayim biraz ağrıyor kasığım yürüyüş yaptım bugün ondan oldu ki acaba