2019 Temmuz da devlet hastanesinde suni sancı ile doğum yaptım suyum geldi ama açıklık ve sancı hiç yoktu evet zor kolay değil ama ilk doğumunda 4 saatte doğurdum bu süreçte yatıp doğum beklememeniz lazım bebeğe geliş yolunu kolaylaştırmanız gerek devamlı sıcak su tuttum vücuduma odamda duş vardı altından çıkmadım ve squat yaptım duşun altında onun dışında pilates topundan inmedim sürekli zıplama ve topun üzerinde daire hareketi yaptım olabildiğince hareketliydim umudumu kırmaya çalışan ebeler oldu dinlemedim kazanan ben oldum rabbim kimseyi o yolda oyalamasın tez vakitte kucağınıza alın ama korkmayın çok doğal bi süreç suni sancı öcü değil gerekli olduğunda çok etkili ama siz bilinçli olun ve kendinizi acıya kaptırmayın geçici bi süreç bebeğinizi kucağınıza aldığınızda hepsi bitiyor yolunu açın hızlıca kavuşun inşallah