1prensannesi_ oğlumda 9 ay 🤮 4-5 aydan sonra sadece sabahlarım kötü geçerdi akşama düzelirdim ondada çok et ve ekşi şeyler yerdim tatlı delisi biri olarak asla yemek istemezdim 6-7 kilo alarak doğuma gitmiştim şimdi kızıma hamileyim bulantı yine var ancak ilaçlar etki ediyor oğlumda etmezdi acı ve çikolata çok yiyorum 20 haftalığız şimdiden 6 kilo aldım bile🤦🏻♀️Erkek bebek sağda olur karın sivri aşağı doğru olur derler oğlum solda karnım yayvan ve olabildiğinde yukardaydı kız içinde tam tersini derler ama kızım sağda ve çok aşağıda Yani bende herşey tersine 😂