Mammy123 Kızlar merhaba. Ben 17 haftalık hamileyim geceleri el ve kollarımın kaşıntısından uyuyamıyorum aynı durumu yaşayan var mı neden oluyor olabilir
Mammy123 Serapppp61 3 gün sonra kontrolüm var bakalım daha önceden yoktu bir haftadır falan böyle çok kötü