sinemkarakuzu Kızlar merhaba 14+3 daha erken aslında biliyorum ama bazen içimde sanki pıt pıt bişeyler ve sanki geziyor gibi aniden gelen bi hareket var bebeğin harektleri olabilir mi 🤍☺️
Nurcanyks sinemkarakuzu evet olabilir özellikle gecelere uzandinizda yaptığınizda uzandiginiz da daha mi hissediyorsunuz peki
1erkekkannesiiii sinemkarakuzu cok erken sanmıyorum ama bilemem 😁 ben 19. Haftadan sonra biraz biraz hissetmeye başlamıştım dönme ve hıçkırık hareketlerini su an hissedebiliyorum özellikle yemekten sonra 🤭
seymaatk13 Bazen sanki bende de oluyor gibi 13 haftalığım daha 🥰 eğer bebek hareketi ise çok güzel bir his 😍
sinemkarakuzu mysweetbabyy yok zayıf değilim bide ilk gebeliğim ama eşime de hatta gösterdim oda hareket ediyor herhalde dedi😂❤️
AhseninAnnesii Ben kilolu bir gebeyim 13 haftalikti sanirim hareketini hissetmistim. Annelere sorduğumda evet dogru bebegi hissetmissin dediler. Aslinda bebek hareket ediyor kesenin genislemesini hissediyoruz.
sinemkarakuzu AhseninAnnesii ben hamile kalmadan once 65 kiloydum hamileliğim ilk zamanlarında fazla yiyordum rahat bi şekilde 73 kilo oldum tabi 1 2 hafta sonra kusmalar baslayınca iyice kilo verdim ilk zamanlar giydigim pantolon olmazken suan oluyor tekrar kilo verdim mesela🤭
sinemkarakuzu Nurcanyks evet yatarken daha sık rastlıyorum hatta normalde asla nutella kaşıklayıp yemezdim 2 gün once kasık kasık yiyip yattım daha cok hisssettim😃
Nurcanyks sinemkarakuzu demekki bebesiniz kipirtilarini hissediyorsunuz çünkü bende başlarda uzandigimda hissediyordum böyle pıt pıt hissi gibi çok güzel bı duygu gerçekten çikolata ve vişne suyu için daha çok hissedersiniz 😊
sinemkarakuzu 1erkekkannesiiii işte insan merak ediyor valla istemsizce yatıyorsun sanki hareket ediyor gibi sonra diyorum çok erken 😂
sinemkarakuzu Nurcanyks evet çok güzel bir duygu bende bide kabızlık var ne denediysem olmuyor bunun için ne yapmalıyım sizler yaşadınız mı ☺️
1erkekkannesiiii sinemkarakuzu ben de erken hissettiğimde bagırsaktır diyordum 😁 ilk gebeliklerde geç hissediliyormuş sanırım. Sağlıkla gelsin ınsallah