Eminesray ultrason da rahîm içinde ki o tür şeyler görünmüyor ancak rahîm filminde çıkıyor herşey ortaya 3 undede ozele gittim cihazları da çok güzel yumurtalık vs o tür şeyler iyi denip gonderiolrdi birde hormon tahlili yaparlardı sadcee hormonlarım zaten güzel di hep hatta ben nette bi kızla tanıştım ne rahîm içinde ne başka bi yerinde hiç bisey çıkmadı 4.dede kaybetti bir sebebi çıkmıyor onunda en iyi Profosore de gitti benim kullandigim şeyleri de kullandı devam etmedi onada çok şaşırıyoruz genetikli tüp bebek düşünüyorlar bir daha kendi kalmicak bende o yüzden korkardım benimde 4.ilerlemezse die oda en azindan senin rahimde alakalı sorunun çıktı benim oda çıkmadı dio 😣