Kızlar günümüzü aldık ayın 20 si doğuma gidiyorum çok heyecanlıyım
Serayysss sezeryan mı? Bende uygulamya göre 12 gün var ama bakalım ne zaman gelecek 🙈
Serayysss maşallah gerçekten az kalmış darısı diğer hamilelerin başına
Moco_44 sezerysn Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin