Nursemother Kışın doğacak bebekleriniz için neler aldınız ve neler almayı önerirsiniz ayrıca zibinlari tulumları vs hangi ay aralığında daha çok aldınız acaba 🌸
Pijamaskeliler Nursemother ben 18+6 sadece heves edip yüzde 80 erkek dediğinde 12.haftada e bebekten 2 uzun kollu zıbın ağız mendili 3 çorap 1 şapka alabildim bana arkadaşlarım 3 aylık al dediler bundan snra aldıklarım yenidoğan idi hoşuma gidip almıştım simdi yuzde yüz erkek dedi perinetolog bakıyor bana renkli de gördük paşamızı kıpır kıpır idi şimdi biraz daha bekliycem büyüsün zaten dışarı çıkmam yasak rahîm agzina dikiş atıldı gevşeme olmuştu evde yatarak geçiyor haftalar siteden alicam gibi artık 😅
KayraVeAnnesi_06 Nursemother Genellikle 0-3 , 3-6 ay aldım . Zıbınları kısa ve uzun kol olarak tercih ettim aldığım tulumlar genellikle kalın ve triko tarzda , birde astronot tulum aldım mont yerine kullanmak İçin doktora falan gidildiğinde kullanışlı oluyor
1erkekkannesiiii Nursemother yenidoğan olarak 3 takım aldım. 1-3 ay 3-6 ay 6-9 ay arası 7 şer zıbın aldım üst alt takımları da 2ser tane aldım cok almadım özellikle 6 ay 9 ay bol bol almaya çalışıyorum çorap bol bol aldım üst kısımları lastikli geniş olmasına dikkat ediyorum sıkmaması ıcın. Yelek hırka aldım 5 tane. Hepsinin şapkası eldiveni vs oluyor zaten ekstradan almadım. Bide arada görüp beğendiğim tulum salopet tarzı tatliş şeyleri de 6-9 ay arası aldım su an 4 takım var seneye yaza girer insallah. Açıkçası çabuk büyüyorlar az al diyemiyorum cunku çocuk bu kaka yapar kusar degıstirirsin günde kaç kere. O yüzden hoşuma giden ne varsa yavaş yavaş alıyorum şort tısort 9 ay alıyorum 1 yaş alıyorum. Belki yapılı olursa ayında yaş bedeni giyebilir. İhtiyaç listemi bitirdikten sonra giyime başladım doğuma kadar da giyim ürünleri almayı düşünüyorum Allah nasip ederse
Nurr_22_22 Nursemother 17 haftadayiz 1 peluş battaniye aldım 1 triko battaniye ve içi polarli battaniye aldım alt açma örtüsü 2 tane kısa kollu zibin 2 li emzik 1 adet biberon yemek yedirmek için 2 li kaşık aldım
Elifinbezelyesi Nursemother Bizde 17+3 haftalığız ve daha birşey almadık doktorum 20 den sonra almamı önerdi 😊 açıkçası bende bekliyorum Şubat bebesi olacak sanırım en fazla tulum ve zıbın alırım ,çorap ,şapka , 0-3 ,3-6 ay almayı planlıyorum yaza kadar idare eder diye düşünüyorum 😊
mayra Bende 20 haftalığım 1 tane yenidogan hastane çıkışı aldım 10 lu set, 1 tane tulum aldım, 5 tane çorap aldım, 1 tane de puffy battaniye ördüm , hamileligim çok riskli geçiyor o yüzden başka bi şey almadım henüz korkuyorum
Lizbonn Nursemother Şöyle ki hiç bedeni büyük kıyafet ilk oglumda da almamıstım bunda da almam bebekte emanet gibi duran kıyafetleri hic sevmem acıkcası😂 Diğer oglumdan kalan bodyler var ama ikiside farklı mevsimin cocukları olacak. O yüzden ben 1-3 ay alcam simdilik 3-6 da bir kac parça bulunsun diye alırım zamanı geldiğinde yine alırım diyr düşünüyorum