Önceden de gelirdi sulu akıntı ama kahverengi akıntım da olduğundan bu kadar değildi bir hafta olmadı kontrole gideli doktor bebeğin suyu falan iyi demişti kontrolden beri progestanı gece yatmadan iki tane fitil olarak kullanmaya başladım ondan mı bilmiyorum baya akıntı geldiğini hissediyorum bakıyorum bildiğimiz su gibi çamaşırıma koyduğum peçeteyi ıslatıyor progestandan mı kaynaklı bebeğin suyu mu diye korkuyorum aynı şeyi yaşayan var mı?