mickeyasar Kızlar 33 olduğumuza göre artık kıyafetlerimizi yıkama zamanı geldi. Siz hangi deterjanları kullandınız?
KayraVeAnnesi_06 mickeyasar Kız kardeşim dalin kullanıyordu gayet memnun bnde onu tercih etttim onunla yıkıyorum
2kizanasi Dalan roxy sabun tozu kullanıyorum kızım 17 günlük gayet memnunum yani ilerisi içinde lekeleri vs hemen çıkarıyor kısa programda bile
Babylovebaby 2kizanasi canım sabun tozları makineyi bozuyor diyorlar bir sıkıntı yaşadın mı direk deterjan gözüne mi koyuyorsun sulandiriyormusun biraz🤔
Esra_metehan34 Minies diye bir marka Migros’tan aldım bebişler için 50 TL idi sanırım tavsiye üzerine almıştım
Yasolinnn Ya bende bişey sorabilir miyim kaç derecede yıkamak lazım, ben 40 da yıkadım biraz çekti galiba 🥺
KayraVeAnnesi_06 Yasolinnn Henüz giyilmemiş ürünler leke vesaire olmadığı İçin 30 da yıkamanız yeterli ben öyle yıkıyorum
2kizanasi Babylovebaby direk deterjan gözüne koyuyorum bilmem Bi sıkıntı olmadı şuan için. Zaten taneleri o kadar ince ki tıkasa tursil tıkar yani
gkbyza Sıvı deterjanlar en iyisi, toz ve granül olanlar kıyafetlere mikro tanecik şeklinde yapışabiliyor. Ben e bebekten baby me aldım denemek için. Ama aklım green cleande kaldı 😬
Emotion07 gkbyza Bende aynı e bebekten aldım memnun kalırsam devam ederim daha yıkamadım kıyafetleri 39. Haftadayız malum bu pahalılıkta insan pahalıya kaçamıyor 🙄
gkbyza Emotion07 yıkamadın mıııı kız doğuracan nerdeyse neyi bekliyosun😅 ben 2-3 gün sonra başlıyorum yıkamaya 😬