FUNDACE kızlar hamile kaldığımdan beri bi doktordan tek sefer de çıkamadım detaylı ulturasona girdim kan tahlil istediler hemogram tahlili troidim yüksek çıktı en son şeker yüklemesine girdim şekerim yüksek çıktı tekrar tahlil istediler kollarım delik deşik oldu hergün kan aldırıyorum bugün en sonunda ağladım resmen çalışıyorum yüzüm kalmadı izin istemeye gitmesem olmuyo hep bi terslikler beni buluyor napıcam bilmiyorum :(
KlncA FUNDACE hamilelikte izin alma Hakkı'nız var ücretten kesemezler bizim fabrikada ayda 1 tam gün mesela. Ya da saatlere de bölebiliyorsun
FUNDACE KlncA keşke bi günde biticek işlemler olsa geçen ay 7 kere izin almısım siz düsünün ve hepsini tek basıma halletmeye çalışıyorum çok yoruldum artık
KlncA FUNDACE Allah yardımcınız olsun 🙏🏻 🙏🏻 siz moralli olun da gerisi olur sayılı günler çabuk geçiyor