050218Ybmety Mstfkcr21 22 den beri bekliyoruz şuan 36+1 bakalım ne zaman doğacak doğsa bile erken olmıycak😂😌
Umut60 Mstfkcr21 kızlar benim risklüydi nst 35 e 60 çıktı çözümü sade sodada buşdum sizede tavsiye ederim potasyum magnezyum ve kalsiyumun bileşimi sancıyı kesti doktorum bişe bravo hemşire hanım dedi bolca dinlendim ayağımı yukarı getirdim Beypazarı içtim dalarınızı bekliyorum mutlaka deneyin derim 32 ye geldik
Minigim38 32 haftalık oldum inşallah daha doğmaz içerde rahatlık batıyor heralde 🙏😅 cok agrım oluyor nts de ara ara sancım cıkıyor
Mstfkcr21 Minigim38 bende diyorumki acaba bu kadar erken dogumla korkuttu bizi sonradan da dogmak istemiyormuş 41 e kadar😅
Snemgokbil Minigim38 bende 32 oldum nst baglanmadim daha ama erkenden dogcak gibi his var dikiş yerlerimde çok ağrıyor
Ssudde Bende bekliyorum cevaplari benimde erken dogum riskim var Diger bebegim 26 haftalik dogdj 6 gun yasadi ama kaybettik
Hilalasena Benim de erken doğum riskim var malesef, şuan 25 haftalığızz. Bende gelen yorumları okuyum bari 🥲
kahvesever__ Mstfkcr21 37+2 de doğum yaptım erken doğum riskim de vardı şükür oğlum ona rağmen 2 hafta önce geldi
Akgdk91 Mstfkcr21 25 haftadan beri erken doğum riskim vardı çok kasılmalarım oluyordu ama 38.haftada doğum yaptım çok şükür
efemoms_ Kızlar ben 17 haftalık hamileyim vajinama baskı ve dolgunluk var kasıklarımda ve karnımda ağrı var bu benim 2 . Gebeliğim bir kaybım var tedirginim doktoruma yazdım ama görmedi henüz napmalıyım korkuyorum😪😔
Mstfkcr21 efemoms_ gittinmi canim doktora tedbirini al biran once hastaneye git tehliken varsa onlemini almis olursun yoksa boyle insan kafayi yiyor bu agri neden diye
efemoms_ Mstfkcr21 evet canım ya allaha şükür sorun çıkmadı bebiş de gayet iyi ilkinden yaşadığım sorun yüzünden çok korktum ama korktuğum gibi olmadıı allaha şükür teşekküt ederim🥰