Kızım doğdu ama beklediğim gibi olmadı. Sezeryan oldum. Çünkü yaklasik 7 saat boyunca 90-100 lerde sancim olmasına rağmen 2 cm açıklıktan daha fazlası olmadı. Bebeğimin kalp atışları çok hizlaninca sezeryani kabul ettim. Kısa surede kucağıma aldım şuan yanımda 💕💕