Iyi akşamlar herkese,
16+4 haftalık gebeyim ve son iki haftadır mide sorunu yaşıyorum. Her akşam yemeğinden sonra bir mide bulantısı sanki midemde birşey eksiyomus gibi bir his var. Yemesemde açlıktan midem bulanıyor. Uyumadan saat 23:00 gibi kusmaya başlıyorum. Iki haftadır aynı şey prilam hiç bir işe yaramıyor (