Baby905 Bende 17ye girmek üzereyim bi kaç gündür ağrı sancı oluyor ara ara, hatta geçen gün dışarı çıkmıştık çok yürümedim ama sancı sıklığı artmıştı bende bi problem olmasından tedirgin oldum, şuan yok ama henüz kontrole gitmedim, arada bi orada olduğunu hissettiriyor normal olduğunu düşünüyorum