Erdgnelif Merhaba hanımlar 38+2deyim ve bebeğim hala makat durusunda ilk gebeliğim ve dilersiniz ki normal doğum istiyorum ama bebeğim istemiyor sanırım egzersiz yada önerileriniz var mi bu konu hakkında ❤️
Tbsra95 Erdgnelif benim 38 de döndü kendi kendine canım acele etme gelir o pozisyon a Allahın izniyle
Hulus Erdgnelif benimde tersti doktorum 37 ye kadar dönebilir demisti 29. Haftamda. Sonra ben YouTube da bir videoda olan hareketleri yaptım 32 de döndü kuzum ama sanki suan yan duruyor gibi tam anlayamıyorum.
Serapppp61 Canını sıkma canjm son ana kadar dönebilir bebek. Arkadaşımın ki 41 haftada sancısı vardi makat gelişti sonra beklediler döndü bebek. Canını sıkma. Hayırlısı neyse o olsun önemli olan dünyaya sağlıklı gelmesi.