Belos92 Kızlar 17ci haftadayım. 1.ci trimester de nerdeyse uykuya dair birşey yoktu ama 2.trimestere girdiğimden beri gözümü zor açıyorum uyanıp birşeyler yiyip günü uyuyarak geçiriyorum sonrada tüm gün uyumaktan başım ağrıyor 🤦🏼♀️ Sizlerde böylemisiniz yada napıcam ben ya 🤷🏼♀️
Duru03 Belos92 ben önceden çok uykucu bi insandım ama hamilelik süresince hiç uyuyamıyorum gün içinde yatıyorum vucudum dinlensin diye ama bi gram uyku yok 1 saat uğraşıyorum uyuyamıyorum normalde hamilelik döneminde çok uykulu olur derler
Pinaryyim Belos92 gündüz uyumayı çok seviyorm ama resmen direniyorm sonrasında benimde başım çok agrıyo dayanamıyorum.
lutfiyearalik Belos92 26.haftadayım. Günde 19 saat uyuduğum oluyor 😂 kız bebek uyku yapıyor diyor bütün arkadaşlarım 😊
Esraabrklu lutfiyearalik Bende erkek bebeklerde uyku çok oluyor diye biliyorum.bende ilk aylarda çok uyuduydum erkek bebeğe hamileyim şuan.
EliFurkan İlk baslarda çok uyudum dert yaniyodum çok uyudum gün bitti fln diye suan 33.haftam bitiyor uykuya hasret kaldim gözümden uyku akiyor ama uyuyamiyorum, keşke sikayet etmeseymisim diyorum😥 bence tadini cikar 😅
semabrcn gece uykum yok gündüz resmen tv karsısında bayılıyorum uykudan. gunduz uyumayayım gece uyurum diyorum o şekilde de aksam ıkı saat uyuyup 1 2 gibi uyanıyorjm gece yine uykusuz deliricem sanki😴 herkes uyurken sessiz sedasız ev karanlıkta insan kendini dinliyo bol bol acıkıp susayıp vc gidiyorum yoruluyorum geceleri😱
OglusumuBeklerken Bende uyuyamayanlardanim😥 tadını cikar derim🙄 kackere wcye kalkıyorum burun tıkanıklığı geniz akıntısı desen ayrı dert uyutmuyo😟😟😟 sabah da esimi yolculuyorum ışık goreyim uyku kalmıyor hemen gdiyoo
lutfiyearalik Esraabrklu benim sonradan başladı. Dün gece 2 de yattım. Sabah 10 da kalktım. Öğlen 1 de geri yattım, akşam 7 de kalktım. Şimdi yine uykum var 😁