Ozgectndg EmineDefneGokce düşük olmasının sebebi geç döllenme mi benimde 3 gün var adete inş sağlıklı bir gebelik olur benim
EmineDefneGokce Ozgectndg tamamen döllenme ile alakalı. Kuzenimin 60 çıkmıştı . Doğum bile yaptı. Önlemli olan 2. Değerin iyi artıp artmaması
Ozgectndg EmineDefneGokce benim sanırım erken döllendi ama adetime 6 gün kala test yaptım anında 2. Çizgi çıktı ertesi gün yaptım yine net 2. Çizgi çıktı şimdi 3 gün kaldı regl ye buna rağmen net çift çizgi
Ozleem_25 Ozgectndg benimde ilk bebeğim olacak inşallah bi kaybım var 7 ay önce gelişmedi 2.ayda da benimki tuttu inşallah sağlıklı gelişirler