Esra5 Kızlar ben 9 gün önce doğum yaptım happy kids uygulamasını indirdim fakat forum kısmında cevaplama yapamıyorum uğraştım ama ayarlayamadım belki uygulamayı kullanan anneler vardır diye buraya yazmak istedim bilen yardımcı olabilir mi?
Deletedmom434 Esra5 acaya üye oldunuzmu oraya ? Yada üye olup e posta adresinizi doğrulamadığınızda da öyle yapabiliyor