Ben yaşadım sağ böbreğin sınırda bir genişlikteydi. Doktor eğer genişleme devame derse 7. Ayda stent takılıp ameliyat olmak zorunda olduğumu söyledi. Bu sırada çok çok su içtim, yoğurt yedim ,yemeklerini doyacak kadar ama doyduktan sonra 1 kaşık bile almayarak. Bunun sebebi her yemek sonrası sanki böbreğimi söküyolar gibi ağrı çekmemden dolayıydı. Sırtıma kadar ağrı vuruyordu ve acıyordu. Su, yoğurt az ve sık yemeyle 5. Ayda perinatolojide böbrek genişlemenin durduğunu normal boyuta geldğini öğrendim. O zamandan beri çok iyiyim