mel33 Kızlar benim serklajliyim. Yani rahim ağzında dikiş var.doktor kontrolüm vardı bugün.doktor alttan muayenede enfeksiyon gördü.gyno lomexin fitil verdi.3 gün ara ile 2 kutu her kutuda 2 tane var.ben 13 hafta 6 günlüğüm.bu haftalarda kullanan var mi kızlar
Deletedmom434 mel33 doktorunuz verdiyse kullanabilirsiniz. Sonuçta hiç birimiz yaşasak bile tam yorum yapamayız doktorunuz onaylayıp vermişse
AyeglGzkaraKarabulut mel33 gebeyken kullanılan fitiller var canım büyük ihtimal ondan vermiştir ben kullanmadım ama fitil kullanan arkadaşlarım oldu
Azrasare mel33 doktorun vermiş olması zaten kullanabileceğiniz anlamına gelir camım 😘 ben kullandım mantar tedavisi ve akıntı için bir kaç kere hemde ... yan etki yapmadı 😘
Azrazerin mel33 doktorummbana gynomax xl verdi iltihap için zararınolsa vermezdi tabiki iltihap bbebeğe daha zararlı
mel33 Azrasare sagolasin canım 2 paket verdi yani 4 tane hani fazla mi diye tereddüt ettim ama ..dediğin gibi mecbur kullanacağız