Tuna peki doktorun ne dedi ense kalinligindan falan anlıyorlar çünkü arkadasimda da çikmisti doktoru sağlıklı olduğunu düşündüğünü söylemişti ve şuan çocuğu gayet sağlıklı. Benimde 2li tarama da trizomi riskim çıkmıştı doktorum ultrasonda bebeğin sağlıklı değil haftasiyla uyumlu değil suyun azalmış sonlandirilmali dedi inanamadik nereye gitsem aynı sonucu aldım o yüzden doktorunun görüşü de çoookkk önemli insallaahhh bebeğin sağlıklıdır dualarim sizinle 🙏