Kızlar biraz önce post açmıştım acil sancıdan hastaneye gitmiştim doktor sonuclarims bskti işte karaciger degerlerin yükselmiş en kısa sürede randevu al gorun dedi şimdi araştırdım ya bana ya bebeğime zarar olabilirmiş gebeligimin 30. Haftasindaym çok korkuyorum başına gelen eden var mı ne yapmam gerekiyor aşırı tedirginim