Karairem001 Saçımı kestirmek istiyorum eşim inatla yok hamilelikte saç kestirilmezmis yok şöyle böyle diyip duruyo saçlarıma bakamıyorum artık zaten çok uzun değil ama ucrali çok kötü
hzl040823 Karairem001 ne alaka saç kesilmezmiş, sanki eşinin saçı kestir gitsin bu kadar karışmasın size
Bebisinannesi23 Karairem001 böyle batıl inançlara asla inanmıyorum . Ben saçlarımın ucundan düzenli olarak iki ayda bir falan alırım. Hamile kaldığımdan beri de aynı şekilde uçlarından kestim. Canım sıkılırsa kestirmek istersem de kestiririm. Eşin hala çok karışırsa altını dolduracak bişi iste zaten bulamaz .
Ebbruc Karairem001 eşine de biri söylemiştir büyük ihtimalle ama bunlar hep batıl inanç, ben 20+4 oldum ve cmtsi saçlarımı kestirmeye gitcem çünkü çok yıpranıyo ve ister istemez psikolojik olarak beni etkiliyo . Ve hamileliğimin ilk aylarında da kestirdim saçımı
Asim_Mehmet Karairem001 Ben kestirdim. Iyiki de kestirmisim, saçlarım çok cansizdi, hem kestirdim cansız uçlardan kurtuldum hem de vitaminler sayesinde saçlarım hiç olmadığı kadar canlandı, uçları bile hiç olmadığı kadar kalınlaştı. Kestirin
Karairem001 Bebisinannesi23 aynısını dedim kestiren var boyatan var onlar nasıl yapıyor diye ikna oldu gibi