Gulsahrecep Benim beta değerim perşembe günü 107 di benim daha çok var sanırım 🤰 bi kaç güne tekrar gideceğim kan vermeye değer her gün 400-500 kadar artıyormuş ayyy inşallah görürüm bende 🤲💕
fat1ma_ Gulsahrecep hayır canım hergun 400-500 artmıyor. Değerin iki günde bi kendini ikiye katlıyor Mesela bugün 500 iki gün sonra 1000 1000 olan değer iki gün sonra 2000 oluyor bu şekilde ilerliyor
Gulsahrecep fat1ma_ iyi bişey mi canım bu peki mesela benim değerim çarsaöbaya kadar ne olur gecen persembe günü 107 di
fat1ma_ Gulsahrecep allahın izni ile baya artar inşallah merak etme zaten doktor bakar 2 günde bi kendini ikiye katlıyor mu diye
Miniklerim22 Lenass8 3 haftakıkken dittim kese vardı ama beebek gozukmuyor du simdi 6 haftaya gircem cumartesi günü randevum var inşallah goruruz 🤲
prensesinannesi94 5 haftalıkken alttan muayene ile keseyi gördük 7.haftada çok şükür kalp atışını duydum 🥰