Hareketlerinde nasıl bir değişiklik oldu acaba? 36. haftadayım benim hep mideme doğru ittirirdi. Dün geceden beri karnımın aşağına doğru yürürken gaz sancım var ve hareketleri hep aşağıya doğru olmaya başladı. Sizlerde döndüğünde ne gibi farklar oldu?