fatmaa37demi5 Duyguch01 benim 2 li de sıkıntı çıkmadı ama doktorum yine de önerdi. 3 lu de sadece kan aldılar. 4 lü diye ben bir şey duymadım ama 4 lü dedikleri galiba detayli ultarson. Orda bebegin tüm organları inceleniyor