Kızlar merhaba bu ikinci doğumum perşembe günü planlı sezeryan ile doğum yaptım. Sezeryan doğum yaşayan arkadaşlarım belki içinizde yaşayan vardır iki gündür büyük pıhtılı kanamam oldu iki kere yarın kontrolüm var bunun dışında bir sorun da yaşamadım elhamdülillah. Bu Bi problem belirtisi mi ? İlk doğumumda olmamıştı bunda olunca biraz korktum.