havvaana Emine_Kaplan ben yaşadım ama 6. haftada kalp atıyordu 7. haftada durmuş 8. haftada doktora gittiğimde demişti gelişimi 7de durmuş ve kalbi atmıyor diye
Emine_Kaplan Bizim sağlıklı ilerliyordu bugün lekelenmem geldi kendi doktorum izinde olduğu içim üniversiteye gitmiştim kalp atışı yok dediler
Melismelo Evet malesef 11de normal kontrole gitmişdim hicbir belirtim şikayetim yokdu ama kalbi durmuş gelişimi 9. Haftaya kadar sürmüş sadece
Htc0606 Malesef bu haftalar da sağlıklı olmayan gebelikleri vücut sonlandiruyormus. Aynı durumu yaşadım bebeğimi kaybettim sen yine de farklı doktora d görün Emine_Kaplan
akademik Tbsra95 Bundan 5ay önce aynı durumu yaşadım kalp atışı yok dendı ve sonrakı gün kürtaj olmuştum bir önceki kontroldekine göre boyutu küçülmüştü . Eğer küçülme olmasaydı birkaç güne tekrar kontrole çağıracaktı bazen geç duyuluyormuş
Htczmhri Emine_Kaplan bende tüp bebek tedavisi gördüm 8 haftalık kontrole gittik ama kalp atışı yok dedi doktor normalde duyulması gerekir 5gün sonra tekrar kontrole gel duyamazsakalıcaz dedi
arirangg Emine_Kaplan Maalesef ben😥 Benim de 10 haftalıktı. Dün sabah kalp atışı durmuş dediler. Şimdi hastanedeyim kürtaj için yatışım yapıldı. Çok üzgünüm 😥