Kardelen24 ben yattım özellikle ilk 1 ay dikişlerin tutunması önemli diye düşünüyorum, yanımda kimse kalmadı, annemler yemek yolladı, Eşim sabahları kahvaltıyı masada bırakıyordu, ben yiyordum kalkarken dikkatli kalkıyordum, wc ve duş için ayağa kalktım, evin içinde çok sıkılınca turluyordum, hiç merdiven çıkmadım desem yeridir, anneme gittim arada 10 gün onda kaldım, böyle böyle çok şükğr bugünleri gördüm, ama herkes böyle olmuyor, serklaj olup çalışanlar da var.(bnm hunileşme ve açıklık vardı 26.haftada ondan ben hep yattım)bol bol dua et, Esma-ül-Hüsna çek, RAbbim ol deyince oluyor