Nhrsn Çok afedersiniz böyle yazmak istemezdim ama bulantılarım var ağzıma sular geliyor ama kusma yok bende mecburen kendimi kusturuyorum diğer türlü rahat edemiyorum acaba bir sıkıntı olur mu
Umutluanne1 Nhrsn bence yapmasan daha iyi canım . Çünkü bebek beslenmesi lazım bir şekilde ne yersen ye o bulantı olacak çünkü her yediğini çıkarırsan bebeğe ne gidecek
UmmNasuh Nhrsn zararı olabilir canım ben ilk hamileliğim dê hep kustum gerçekten kusmak rahatlatıyor ama ikinci hamileliğimde aynı senin ki gibi sadece mide bulantısı kusamayıncada rahatlayamıyorsun yani daha zordu bu süreç benim için ilk hamileliğimi arattırdı resmen :))
Fatma0090 Nhrsn kac haftalıksın kuzu kendini kustırnanı bilmem de bende yedimi cıkartıyorum diye ilk aylarda doktora soyledim o da sen ye dedi o kandan gecer bebege dedi cıkarsanda dedi cıkartıyorum diye yememezlık yapma ye kus dedi bişey olmaz demişti bebege vitamini gecer demişti
Nhrsn Umutluanne1 sabahları olmuyor böyle akşama doğru doyduktan somra oluyor hep yapmak istemiyorum ama dayanamıyorum artık 😢
Nurcantas65 Bende sen gibiydim ağzıma geliyordu ama çıkmıyordu.bende tetikliyordum elimle,anca oyle rahat oluyordum.Berbat birşey
Umutluanne1 Nhrsn ilaç kullanıyor musun sen canım o kusma hissi gelince engel olunmuyor tahmin edebiliyorum 😔
Nhrsn Fatma0090 daha 9+2 haftalık olduk sabahları bişey yok akşama doğru oluyor işte birde aşırı derecede midem şişiyor
Hulus Nhrsn bence yapmayın mide sorunlarinizi dahada tetiklemis olursunuz kendinizi zorla kusturdurdugunuz için. Bulanti için doktorunuzdan ilaç isteyin en güzel çözüm o.
Kleopatra- Nhrsn Yapmamanızı öneririm. Sonrasında alışkanlık haline gelebiliyor ve çok tehlikeli sonuçları var kendi kendine kusturmanın. Bebek içinde zararlı ayrıca kendinizi zorlandığınız için.
Ziynet4459 Nhrsn büyük ihtimalle miden sürekli bulamadığı için mide suyun ağzına geliyordur benimde 28. Haftaya kadar mide bulantım çok oldu doktor bana domates salatalık tuzla ye hem mide bulantısını bastırır hem de kusmak zorunda kalmazsın demişti
Umutluanne1 Nhrsn doktoruna prilam dr ilacını sor canım . Prilam olmasa çoğu kişi mahvolurdu . Bulantıya bire bir çekme bu bulantıyı dayanmak çok zor