Edabykl Dlnilgn09 Bende 2 hafta sonra olacam inşallah durumunuz nasil iyimisiniz agrilariniz fazlami dogum aninda bisey hissettinizmi 🙈
ayse3452 Dlnilgn09 oncelıkle gecmıs olsun gozunuz aydın 🌸🌸bende 19 unda olacagım tedırgınım ıgne acıtıyormu karna basma olayı nasıl bırde basınızda sıznle konusanlar oluyormu kac dakıka surdu
Dlnilgn09 Edabykl hayır doğumda ve neredeyse 6 saate kadar birşey hissetmiyorsunuz ben rahattım anestezinin etkisi geçincede yürümeye tabi biraz zor oluyor ama hiç korkulacak birşey değil bence sonrası sürec skıntılı